Na 3 dagen geen Wifi nu ons 1e verslag

31 maart 2014 - Middlebury, Indiana, Verenigde Staten

Na een vlucht van 9 uur en 20 minuten zijn we goed aangekomen in Chicago, Na de koffers in hotel te hebben gedropt Chicago in wat een stad. Een mooie skyline veel verkeer de Chicago Tribune de pier het zijn zeer veel nieuwe indrukken.

Na een korte maar goede nacht in een king size bed op naar Middlubury waar de campers op ons staan te wachten. Alles zeer spannend. Na een gedegen uitleg zijn we om 13.00 uur gaan rijden eerst boodschappen doen bij een giga supermarkt de boodschappen worden ingepakt en de verpakkingen zijn GROOT.

Ondertussen zagen wij ook nog een paard en wagen met Amish  mensen we kwamen ze daarna nog veelvuldig tegen.

We hebben 150 mile gereden en zijn uitgekomen in Kokomo waar we een plekje bij de Wal Mart hadden daar stonden wij met 4 campers. We rijden nog zonder water aan boord omdat het nog vriest.

Pia vandaag jarig heerlijk uit eten bij de Mexicaan gezellig en lekker, mooie afsluiting van deze 1e (feest) dag.

29/3 We worden wakker in een witte wereld het sneeuwt en is koud, Nog even de Wal Mart in waar we verwelkomd worden door Susan (de people greeter) ze wenste ons een veilige en fijne reis toe. Wat overigs een ieder doet hier ze zijn allemaal nieuwsgierig waar we vandaan komen.

Vandaag een mooie route gereden we hadden een camping naam Tomahawk ligt vlak bij Pocahontas. De eigenaar een oude Vietnam veteraan Wij waren de enige gasten. Ook de camping stond nog in winterstand geen water lees geen douche toilet hebben ze gereed gemaakt, dus dat was netjes. vandaag 280 mile gereden.

30/3 Na een zeer rustige maar erg koude nacht. scheen de zon op een bevroren en koude grond.

Vandaag Interstate 70 en 44 waar wij nu op zitten gevolgd, Daarbij ook een stuk oud Route 66 gevolgd. .Mooie skyline van St Louis gezien. En wat steeds weer byzonder is om te zien dat zijn de Trucks en de auto,s met opzetunit zie foto..Verder mooie natuur tot nu toe alles zeer geslaagd.

1. Hehe:
    31 maart 2014
    mooie foto,s enhebben jullie het warm genoeg?
  2. Marcel en Patricia:
    31 maart 2014
    Fijn om te lezen dat de reis goed is verlopen, we wensen jullie heel veel plezier, en dat het maar snel warmer mag worden.
    Niet om jullie te pesten, maar hier was het twintig graden ;-)
  3. Jose en Esther:
    Dag lieve mensen :)
  4. Jose en Esther:
    31 maart 2014
    Nog een keer! Ziet er super uit! Geniet ervan, we zijn heel benieuwd naar de rest! Groetjes vanuit Hoofddorp!
  5. Alice drent:
    31 maart 2014
    Mooie foto's, geniet ervan. Ik zie jullie kijken je ogen uit alles zo big hè. Wens jullie een gezellige voortzetting van jullie reis. Groetjes Alice
  6. Alain, Merle, Silvijn en Féline:
    Hoi reizigers,

Wat een hoop belevenissen al in die paar dagen. Het klinkt allemaal fantastisch (behalve de kou!). We volgen jullie op de voet. Heel veel plezier met zijn allen!
    Liefs van ons 4-en
  7. Annette Schoof:
    Hoi Em, Siem en vrienden

Het ziet er super uit!!!

Goetjes van Annette
  8. Cor en Jopie:
    31 maart 2014
    Als eerste Pia gefeliciteerd met je verjaardag leuk verslag alleen de temperatuur s, nachts ....hoe is de temperatuur overdag? Zijn de Amerikanen aardige mensen , en vallen de prijzen een beetje mee? Veel plezier verder voor jullie allen en we zien uit naar jullie volgende verslag.
    CoJo.
  9. Jan en Geke:
    31 maart 2014
    Leuk om te lezen en de foto's te zien. Pia, van harte gefeliciteerd met je Route 66e verjaardag! We hebben een weekend nodig gehad om er aan te wennen, dat we je hier niet konden feliciteren; daarom nu maar op deze manier. Goede reis verder! Groeten, Jan & Geke
  10. Familie Slurink:
    Hoi reizigers,

Erg leuk en fijn om te lezen dat alles goed gaat. Hopelijk wordt het snel warmer :) geniet van deze geweldige reis!

Dikke kus van ons
  11. Hilbert en Jenneke:
    31 maart 2014
    Hoi allemaal, Pia allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Geweldig om te lezen wat jullie samen beleven en we zijn benieuwd naar het vervolg van jullie reis!
    Hier genieten we, naast het werken ;) ook nog van het heerlijke voorjaarsweer.
  12. Sven en Henny:
    31 maart 2014
    Wat leuk om de eerste verhalen en foto's te lezen.
    Zo reizen we toch nog een beetje mee................
    Veel plezier met z'n allen.
    XX Sven en Henny
  13. Lenie en Herman:
    31 maart 2014
    Goed idee om ons in de achtervolging te zetten. De eerste foto's.... het is meteen typisch Amerika. Volgens de laatste berichten is Pia net voor de reis naar de kapper geweest. Een bijzonder kapsel naar ik hebben vernomen. Zou iemand van jullie een detailfoto willen maken? We zijn enorm benieuwd.
    Veel plezier en een goede reis verder.
  14. Wies&Puck:
    31 maart 2014
    Zo de kop is er af. Fijn om iets van jullie te horen. Tussen de regels door lees ik volgens mij dat het een prachtig land is. vriendelijke mensen. Nu de temperatuur nog! Een goede reis verder. Liefs van Mannes en Corry.
  15. Coen en Jeanet:
    1 april 2014
    He reizigers... fijn om te horen dat het goed gaat. De kou en de daarbij horende ongemakken (lees geen water!) lijkt me niet altijd even makkelijk....maar dat mag de pret niet drukken. Hopelijk gaat de temperatuur snel wat graadjes omhoog.

Liefs Jeanet, Coen, Beau en Demi

ps Pia nog gefeliciteerd met je verjaardag!
  16. Peter, Jolanda, Sander en Lisanne:
    1 april 2014
    Goed om te horen dat het goed gaat met jullie (in de sneeuw).
    Geniet van de mooie reis!

groetjes van ons allemaal! xxxx
  17. Annet:
    2 april 2014
    Veel plezier dat het maar snel warmer mag worden!
  18. Vania:
    2 april 2014
    ik heb jullie verhaaltje gelezen het ziet er erg leuk uit en erg gezellig ik hoop dat jullie nog veel meer mee maken.
    en dat jullie mischien de Eiffeltoren kunnen zien. Kusjes Indy Madé
  19. Vania:
    2 april 2014
    Nu al veel indrukken zien wij, we blijven jullie volgen!
    Dikke kus voor jullie uit Meteren!
  20. Vania:
    en dat jullie mischien de Eiffeltoren kunnen zien. Kusjes Indy Madé
  21. Eddy en Lammie:
    2 april 2014
    Prachtige verhalen in zo korte tijd. Hopen er nog veel te horen.
    Veel plezier samen en de groeten aan iedereen.