2e dag San Francisco

26 april 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanmorgen een blauwe lucht en zon, een mooie dag om SF verder te ontdekken.

We nemen een 2 daagse pas voor de sightseeën bus. En gaan eerst naar Pier 39 en Fishermans Wharf . Waar we de gehele morgen zoet zijn, om alles te bekijken. Er zijn optredens van muziekbandjes goochelaars en straatartiesten.

In de middag de Golden Gate Bridge, We stappen in en uit de bus, en boven zitten we lekker in de zon.  Genieten van al het moois dat SF te bieden heeft. Het is een grote drukke stad met prachtige Victoriaanse huizen oude trams en een groot winkel gebied.

Het is een gezellige en levendige stad.

Morgen laatste dag, we zijn aan het aftellen.

1. Alain, Merle, Silvijn en Féline:
    Hoi allen,
    Wat is de tijd gevlogen en wat een mooie reis verhalen. We zijn erg benieuwd naar jullie foto's en verhalen. Ook wel even fijn om nu even uit te rusten en van alle indrukken bij te komen in SF!! Heel vel plezier nog met zijn allen en geniet er van. Veilig weer thuis komen. Liefs van ons xxx
  2. Eddy en Lammie:
    27 april 2014
    Prachtige verhalen. Jullie hebben enorm veel gezien en meegemaakt.
    Wij wensen jullie een goede reis terug en hopen dat jullie weer een beetje kunnen wennen in het kleine Nederland.
    Liefs Eddy en Lammie.
  3. Mannes en Corry:
    27 april 2014
    Niet te geloven dat het er alweer bijna opzit. Bedankt voor de prachtige verslagen al waren jullie ver weg het was net of we er toch een klein beetje bij waren. Een goede en behouden thuisvlucht toegewenst vanuit Meppel. Hartelijke groet/liefs van Mannes en Corry.