Onze laatste nacht

24 april 2014 - San Mateo, California, Verenigde Staten

donderdag 24 april Vanmorgen al om 07.45 u vertrokken. We gaan naar Santa Cruz en proberen daar nog met een boot mee te gaan om walvissen te spotten. Het is spitstijd op de weg, en Santa Cruz is een redelijk grote stad. Bij de haven hebben we pech er voor vrijdag pas weer plek, helaas dit gaat aan onze neus voorbij.,

We blijven de kustweg volgen tot aan Half Moon Bay, we maken nog een strand wandeling. En dan het binnenland in we hebben een RV park ligt 1 uur rijden van de plaats waar we de campers moeten inleveren.

Dat is schrikken deze plek kost 85 dollar maar cash 78 dollar er is niets anders in de buurt we hebben geen keus staan. Boel opruimen koffers inpakken en camper van binnen schoon maken. Laatste nacht in de camper. Gelukkig nog 3 in San Francisco

1. Ank:
    25 april 2014
    Wat vliegt de tijd !!!!Pak nog mee wat je kunt .blijf genieten.
    Thuis kun je bij komen en verwerken.
    Bon Voyage !
  2. Gerry:
    Hoi mensen,

Geniet nog even van de staart van jullie vakantie:-) Een hele goede terugvlucht en tot gauw.

Knuff Gerry
  3. Jan en Geke:
    25 april 2014
    Een goede reis terug, en dan de draad weer proberen op te pakken, zal niet meevallen.

Lieve groet, Jan en Geke.
  4. Annette Schoof:
    Hoi Em,Siem en vrienden

Nou dat was toch wel een super reisje!!!!!! IK ben benieuwd naar jullie verhalen, het ziet er allemaal fantatische uit! Een hele fijne ries terug en geniet nog ff lekker!

groetjes van Annette en tot gauw
  5. Cor en Jopie:
    25 april 2014
    Wat is het allemaal snel gegaan, wel een periode die je je voor altijd zal blijven herinneringen. Wel een groot verschil met het kleine Nederland, maar daar heb je weer PEC Zwolle, wat heb ik afgelopen Zondag genoten
    Wensen jullie nog een fijne voortzetting en veel dank voor de leuke berichtgeving.
  6. Peter, Jolanda, Sander en Lisanne:
    25 april 2014
    Geniet nog van de laatste dagen in Amerika. Veel plezier!!
    groetjes van ons
  7. Lenie en Herman:
    25 april 2014
    Jammer van die walvissen.
    Geniet nog even van de laatste paar dagen en van het vooruitzicht dat je mij weer ziet, dat scheelt een stuk in de latere verwerking dat het allemaal weer voorbij is.
    Wij wensen jullie een goede en voorspoedige reis.