3e en laatste dag San Francisco

27 april 2014 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanmorgen een beetje regen, Eerst met kable tram naar boven. Leuke ervaring de rit is erg stijl maar geen probleem voor dit oude trammetje.

Daarna nogmaals over Fishermans Werf geslenterd. Van daaruit via de Italiaanse wijk naar Lombard street, Dit is de weg met de meeste korte bochten ter wereld. Zie je ook veel in films.

Van daaruit  naar het Golden Gate Park dat viel wat tegen. Op de terugweg daarvan naar Alamo Square park Hier staan de Victoriaanse huizen die in films gebruikt worden. Een heel mooi stukje van SF.

Straks nog wat eten, en morgen om 05.45 uur worden wij opgehaald en naar vliegveld gebracht. Om 08.40 uur vertrekken wij naar Houston 3.50 uur vliegen, Met 1 uur overstaptijd door naar Amsterdam waar wij dinsdagmorgen om 08.20 uur zullen landen.

Wij hebben een kleine 4.000 mijl gereden (is 6.350 km)  Wij zijn door 10 staten heen gegaan.. Illionois, Indiana, Missouri, Oklahoma, Utah, Texas, New Mexico, Nevada. Arizona, California.

Bedankt allemaal voor de vele en leuke reacties. Dit was het laatste verslag van ons. groetjes Pia, Koos. Emmy Siem. Wies Puck

1. Alice:
    28 april 2014
    Bedankt allemaal.
    In een woord geweldig,
    Goede reis,en tot de volgende mail.
    Liefs en pakkertje van alice