camperreis Amerika 2014

11 februari 2014

Jippie op 27 maart vertrekken wij naar Amerika met z,n zessen, voor een mooie reis van ruim 4 weken van Chigago naar San Fransisco.

Samen met Pia en Koos en Emmy en Siem.

We komen s.middags aan en gaan dan Chigago bezoeken, de volgende dag is een feestelijke Pia is jarig Hoera worden wij na het ontbijt opgehaald door iemand van de fabriek en gaan wij onze campers ophalen, Dan begint het avontuur

1. Wies&Puck:
    17 maart 2014
    Hoi Wies, wat een geweldig vooruitzicht. Mooi man. Groetjes Mannes en Corry.
  2. Loekie:
    19 maart 2014
    Hoi Wies, Puck en anderen. Wens jullie een geweldig mooie reis toe. Waarschijnlijk zie ik je niet meer voor die tijd. Geniet ervan, ik volg jullie op de voet, groetjes!!
  3. Wies&Puck:
    20 maart 2014
    Bedankt Loekie voor je reactie, jij veel sterkte met het regelen van alles en voor maandag ook veel sterkte gewenst.
  4. Hehe:
    20 maart 2014
    hoy wies, we zitten nu in benalmadene maar gaan jullie volgen ,liefs hehe
  5. Paul, Marie-Josee, Maaike, Daan en Cas:
    21 maart 2014
    Wij wensen jullie een super mooie vakantie toe, heel veel plezier!!
  6. Hilbert en Jenneke:
    23 maart 2014
    Hoi allemaal,
    Gisteravond koos en Pia al een goede reis toegewenst! maar willen het jullie samen ook toewensen?Geniet er van!
    Hilbert en Jenneke Slurink
  7. Gerry:
    Hoi Wies en Puck,

Ik wens jullie een fantastische reis toe, maak er wat moois van samen! Veel plezier en gezond en wel terugkomen.

Dikke knuffel, Gerry
  8. Paul en ria:
    25 maart 2014
    Heel veel plezier en een vooral mooie reis, geniet ervan.
    Ook koos en pia, en natuurlijk emmie en siem de groeten van ons doen en we zien graag jullie verslagen tegemoet.
  9. Alice drent:
    25 maart 2014
    Hartstikke leuk geniet ervan. Groetjes alice
  10. Ria:
    26 maart 2014
    Allemaal een fantastische reis geniet er van. Fijn dat wij met jullie mee mogen genieten.
  11. Jolande en Herman:
    26 maart 2014
    Hallo Koos en Pia
    Jullie zijn terug in Nederland begrijpen we , wij zitten nog in Spanje maar stellen onze terugkeer steeds weer uit . Jullie hebben echter prachtige vooruitzichten en we volgen jullie belevenissen graag . We wensen jullie een goede reis en heel veel plezier .
  12. Alice drent:
    27 maart 2014
    Pia morgen ben je jarig hip hip hoera en ik zal er dan eentje drinken op jouw gezondheid, schol. geniet van je dag. groetjes Alice
  13. Margreet en Gerrit:
    28 maart 2014
    Pia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wij nemen er wel één op. Verder allemaal en fijne reis toegewenst en wij zullen het volgen.
    Groeten, Margreet en Gerrit
  14. Alain, Merle, Silvijn en Feline:
    30 maart 2014
    Hoi reizigers.
    We wachten met spanning het 1ste reisverslag af.
    dikke zoenen van ons xxx