2e dag Las Vegas

20 april 2014 - Olancha, California, Verenigde Staten

Zaterdag 19 april vandaag nogmaals Las Vegas in maar nu het nieuwe gedeelte. Wij zijn er om 14.30 uur en gaan gelijk het Venezia daar draait alles om in deze stad. in wat een feest de gondels varen door het hotel, Er is een Italiaans plein compleet met terrassen en restaurants en dat alles op de 3e verdieping je kijkt de ogen uit zo mooi gemaakt. Er is een blauwe lucht met wolkjes en vogels en alles is nep. We zien de fonteinen overdag en bij avondlicht Het Colosseum en een gedeelte van Parijs teveel om op te noemen.Veel Casino's natuurlijk en warm en druk. We gaan met de bus van 21.10 u weer terug 6 uur lopen is genoeg Blijven nog lekker lang buiten zitten, het is zo heerlijk weer.We zijn klaar met Las Vegas op naar Death Valley

1e Paasdag 20 april, Op tijd naar Death Valley via de 160 naar Pahrump vandaar binnendoor naar Death Valley Junction en het wordt alsmaar warmer. 38 gr. We gaan naar het laagste punt van Amerika Bad Water, zelfs de wind is te warm om te voelen. We drinken veel water en moeten tanken maar schrikken van de prijs haast het dubbele van wat we normaal betalen. (ned prijs) niet vol gooien dus.

We rijden tot aan Olancha California daar is een RV park mooie overnachting plek.

Wij hebben een feestje te vieren PEC gewonnen met 5-1 van Ajax Hoera.

1. Kees Mattu:
    Hoi vakantiegangers
    Mooie verhalen mooie foto,s goed gedaan
    Voor de Zwollenaren van hartelijk gefeliciteerd met Pec geweldig
    Maar goed dat Siem voor FC Krukkietas is
    Nou nog veel plezier daar in de Amerika
  2. Mannes en Corry:
    21 april 2014
    Hallo allemaal, wat een mooie belevenissen!!! Momenten die je nooit weer vergeet!! Hebben jullie in Death Valley dat stukje woestijn nog gezien?? Hadden ze zelfs in Amerika PEC live op tv??. Wat hebben we genoten. Vandaag groot feest in Zwolle.
    Veel plezier nog en de hartelijke groeten van Mannes en Corry.
  3. Alice drent:
    21 april 2014
    Hallo allemaal, wat hebben jullie het fantastisch,
    Zie me zo weer in las Vegas lopen,ook zoals je schreef in je verhaal,geweldig hoor.Geniet er maar van de dagen vliegen om men komt tijd te kort.
    Doe iedereen de Grt en een dikke pakkerd Alice