van alles wat

1 april 2014 - Clinton, Oklahoma, Verenigde Staten

Hallo allemaal Vandaag weer een aardige rit gemaakt 250 mijl De temperatuur liep vandaag aardig op. Vanmorgen 10 gr vanmiddag 16.00 u 30 gr. We staan op een RV plek in de buurt van Clinton Oklahoma in het Cherokee indianen gebied.

Wij dachten een grote Camper te hebben totdat onze buren arriveerden. zie de foto's van buiten en van binnen.

Vanmiddag tussen de middag bij de Mac via wifi het een en ander te versturen.

Morgen door Texas heen met als verwacht eindpunt Tucumcali in New Mexico.

Tjonge jonge wat zien we veel.

1. Loekie:
    2 april 2014
    Hallo Wies, Puck en de rest,
    Wat krijg ik zin in onze vakantie, nu ik deze beelden allemaal zie!! Ja, die giga-campers ken ik wel. Er schuift van alles naar buiten, wanneer ze op de camping parkeren. Hele slaapkamers en erkers komen ineens naar buiten geschoven! Echt een huis op wielen. Hebben op een vorige reis ook al wel eens met mensen zoals deze gesproken. 's Winters reizen ze in het zuiden en 's zomers in het noorden. En met de feestdagen zijn ze bij de kinderen. Wat een leven!!
    Geniet nog maar even lekker verder hoor, wij buffelen wel bij de post, hihi!! Groetjes!!!!! XXX